modyfikacja 17.06.2009 17:10 | odsłon 249

System zarządzania treścią VNET

komunikator1.png

Platforma oświatowa wyposażona jest w moduł umożliwiający wymianę informacji między JST, a prowadzonymi przezeń jednostkami oświatowymi.
Moduł ten oprócz samej wymiany informacji umożliwia jednocześnie:

  • kontrolowanie, czy i kiedy zapoznali się z nią poszczególni adresaci.
  • sprawdzenie czy, w sytuacji, a w której jest to wymagane, została wysłana oczekiwana odpowiedź na wysłany komunikat,
  • prowadzenia dyskusji w celu wyjaśnienia wątpliwości związanych z umieszczoną informacją (poleceniem, prośbą).

System zakłada wysyłanie komunikatów przez wybranych pracowników organu prowadzącego do prowadzonych jednostek.
Standardowo adresatami komunikatów są dyrektorzy lub księgowi owych jednostek.

Mogą to  być zwykłe informacje do zapoznania się, ale też mogą to być prośby, czy polecenia wymagające reakcji zwrotnej - na przykład przysłania odpowiedzi w postaci dokumentu elektronicznego (pliku).

 
powrót
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze