modyfikacja 22.09.2020 08:32 | odsłon 3411

Kontakt

Szanowny Użytkowniku,

jeśli potrzebujesz wsparcia technicznego przy obsłudze aplikacji systemu oświatowego lub chciałbyś zgłosić problemy w ich użytkowaniu, przygotowaliśmy dla Ciebie specjalną platformę (JIRA), za pomocą której prześlesz swoje zgłoszenie. 

Za pomocą systemu obsługi zgłoszeń serwisowych zgłosisz także swoje zapytania dotyczące zainstalowanych w Twojej placówce urządzeń sieci teleinformatycznych.


System obsługi zgłoszeń serwisowych dostępny jest tu: System JIRA


Jeśli wolisz skontaktować się z nami telefonicznie, to informujemy że zgłoszenia telefoniczne przyjmujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00, poniżej dane do kontaktu.


Centrum Obsługi Klienta VULCAN sp. z o.o. 

tel. 71 757 29 29 

Aplikacje: Portal vEdukacja, UONET+, Plan Lekcji, Nabór Przedszkola, Nabór Szkoły podstawowe


Pomoc Techniczna Wolters Kluwer Polska sp. z o.o. 

tel. 801 04 45 45 / 22 535 88 00 wew. 4 i następnie 2 

Aplikacje: iPrzedszkole


Pomoc Techniczna Technitel Polska S.A

tel. 42 656 40 89 

Dotyczy urządzeń sieci teleinformatycznych


Nie posiadasz konta w systemie obsługi zgłoszeń JIRA? 

Wyślij zgłoszenie do naszego Centrum Obsługi Klienta na adres: cok@vulcan.edu.pl

podając w treści swoje dane kontaktowe, nazwę i adres jednostki oraz informację, że prosisz o dostęp do systemu JIRA w ramach projektu „e-Sieradz. Elektroniczne usługi dla mieszkańców”. Skontaktujemy się z Tobą w celu założenia konta.  


System obsługi zgłoszeń serwisowych został udostępniony w ramach projektu „e-Sieradz. Elektroniczne usługi dla mieszkańców”. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego 2014-2020.

Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze