Szanowny Użytkowniku,
jeśli potrzebujesz wsparcia technicznego przy obsłudze aplikacji systemu oświatowego lub chciałbyś zgłosić problemy w ich użytkowaniu, przygotowaliśmy dla Ciebie specjalną platformę (JIRA), za pomocą której prześlesz swoje zgłoszenie.
Za pomocą systemu obsługi zgłoszeń serwisowych zgłosisz także swoje zapytania dotyczące zainstalowanych w Twojej placówce urządzeń sieci teleinformatycznych.
System obsługi zgłoszeń serwisowych dostępny jest tu: System JIRA
Jeśli wolisz skontaktować się z nami telefonicznie, to informujemy że zgłoszenia telefoniczne przyjmujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00, poniżej dane do kontaktu.
Centrum Obsługi Klienta VULCAN sp. z o.o.
tel. 71 757 29 29
Aplikacje: Portal vEdukacja, UONET+, Plan Lekcji, Nabór Przedszkola, Nabór Szkoły podstawowe
Pomoc Techniczna Wolters Kluwer Polska sp. z o.o.
tel. 801 04 45 45 / 22 535 88 00 wew. 4 i następnie 2
Aplikacje: iPrzedszkole
Pomoc Techniczna Technitel Polska S.A.
tel. 42 656 40 89
Dotyczy urządzeń sieci teleinformatycznych
Nie posiadasz konta w systemie obsługi zgłoszeń JIRA?
podając w treści swoje dane kontaktowe, nazwę i adres jednostki oraz informację, że prosisz o dostęp do systemu JIRA w ramach projektu „e-Sieradz. Elektroniczne usługi dla mieszkańców”. Skontaktujemy się z Tobą w celu założenia konta.
System obsługi zgłoszeń serwisowych został udostępniony w ramach projektu „e-Sieradz. Elektroniczne usługi dla mieszkańców”. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego 2014-2020.