modyfikacja 06.05.2021 12:36 | odsłon 273
Nowe logotypy 637544349864877407.jpg



Nazwa Programu Operacyjnego: Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020

Numer i nazwa Osi Priorytetowej: Oś Priorytetowa 10 – Wiedza i kompetencje

Numer i nazwa Działania:
Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego
Działanie 10.2.2 Kształcenie Zawodowe Uczniów – SPR

Numer i data podpisania umowy: RPMP.10.02.02-12-0057/19-00 podpisana dnia 12.03.2020 r.

Beneficjent: Powiat Suski

Czas realizacji projektu: 01.10.2020 r. – 30.06.2023 r.

Opis projektu:

Głównym celem projektu jest kontynuacja modernizacji kształcenia zawodowego wdrażanej od kilku lat w szkołach prowadzonych przez powiat suski, która umożliwia uczniom nabycie konkretnych uprawnień, kwalifikacji zawodowych i kompetencji wymaganych przez pracodawców oraz umiejętności poruszania się na współczesnym rynku pracy w celu szybkiego znalezienia zatrudnienia. Zwiększenie szans na zatrudnienie uczniów kształcących się w szkołach zawodowych, w szczególności poprzez poprawę efektywności kształcenia zawodowego. Projekt, mimo iż skupiony jest na kształceniu zawodowym, obejmie również uczniów liceów ogólnokształcących, którzy będą zdobywali umiejętności zawodowe poprzez udział w stażach zawodowych czy kursach.  

Cel projektu:

Celem projektu jest przede wszystkim wzmocnienie w latach szkolnych 2020/2021, 2021/2022 i 2022/2023 zdolności do zatrudnienia u 330 uczniów szkół zawodowych z obszarów projektowych w CKZ tj. turystyczno-gastronomicznego i administracyjno-usługowego na terenie powiatu suskiego poprzez poprawę jakości procesu kształcenia na bazie CKZ, we współpracy z otoczeniem, w tym z pracodawcami, podniesienie kompetencji kluczowych i zawodowych u co najmniej 80 uczniów z innych zawodów kształconych w CKZ oraz w szkołach zawodowych i liceach ogólnokształcących powiatu suskiego, a także doskonalenie umiejętności i kompetencji zawodowych u 25 nauczycieli kształcenia zawodowego z w/w obszarów projektowych na terenie powiatu suskiego.
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze